Czy warto kupic Cyrix 586 120 MHz ?

Autor: Jaroslaw Kowalski (jkowalsk_at_PROBLEM_WITH_INEWS_DOMAIN_FILE)
Data: Thu 14 Mar 1996 - 19:15:24 MET

Wybieram sie na gielde na Grzybowskiej i chce sobie kupic wreszcie porzadny
sprzet, nie moge sie jednak zdecydowac, co to ma byc:

PC 486 DX4 133 (czy cos podobnego)

lub

Cyrix 586 120 (roznica w cenie ok. 1 miliona - ale Cyrix 120 w benchmarkach
wyciaga prawie tak jak Pentium 90/100. DX 133 podobno chodzi jak 75.

(Wszystkie informacje pochodza ze stron WWW: www.amd.com i www.cyrix.com).

Nie wiem na ile sa one prawdziwe a na ile to tylko slogany reklamowe.

(Poza tym 2 potoki, optymalizacja petli, zywcem Pentium - i w koncu nie wiem,
wiele osob mowilo mi ze w rzeczywistym dzialaniu jest wolniejszy, ale jak
zobaczylem windoze 95 z MPEG na 1/4 ekranu (HIRES) i w drugim okienku film
z telewizji to wymieklem. Napalilem sie na Cirrusa. Moze komus uda sie mnie
odwiesc od zamiaru kupna tego procesora. Macie czas do jutra do wieczora.

Prosze wszystkich, ktorzy maja jakiekolwiek doswiadczenie z Cirrusem i AMD o
pomoc, bo przeciez procesora nie kupuje sie codziennie i szkoda utopic troche
kasy na cos co nie bedzie dzialalo tak jak trzeba.

Z gory dziekuje

                        JarKo

--
||Jaroslaw Kowalski at the University of Warsaw ||