Re: Cuda i inne klopoty.Pomocy

Autor: Cezary Lagod (ciniek_at_alpha.im.pw.edu.pl)
Data: Thu 14 Mar 1996 - 14:52:15 MET

: > From: Jacek Kijewski <c55610jk_at_cs-boglab.elka.pg.gda.pl>

: > Kup sobie Daewoo 15" LR NI - to dopiero ma kopa!

Tak , zgadzam sie ! Daewoo 15" LR NI jest niezly ( tylko zalezy ktory
egzemplarz :) ) !
Ja mam taki i nie narzekam ( ale sobie wybralem sam ). Ten ktory mam to jest
juz 6 egzemplarz i dopiero teraz jestem z niego zadowolony :)
Jak nie masz mozliwosci wyboru podczas zakupu, i ewentualnej wymiany
pozniej, to nie polecam !

Pozdrowienia dla calego pl.comp.pecet i przepraszam za lamerstwo !
                                Czarek

--
Cezary Lagod    C4, FTiMS, Warsaw University of Technology
                ciniek_at_alpha.im.pw.edu.pl or ciniek_at_voodoo.mikrus.edu.pl