Re: Win95 i system plikow

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Thu 14 Mar 1996 - 14:59:38 MET

Andrzej Dobrowolski (adobrowo_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl) wrote:
: Mam maly problem. Otoz zamierzam zainstalowac Win95 na nowym twardzielu
: i nie wiem czy program instalacyjny sam sformatuje dysk czy tez sam to
: musze zrobic. I jeszcze jedno pytanko, co to znaczy 32 bitowy system
: plikow ?

32 bitowy system plikow windos 95 oznacza, ze na jednym systemie
plikow moze znajdowac sie max. 64K = 2^16 plikow (a nawet troszke
mniej).

--
Greetings,
                                                KHC