Re: ODP: ODP: Kto uzywa Win.95 i Exchange ?

Autor: Waldemar Nowak (dono_at_wro.ternet.pl)
Data: Thu 14 Mar 1996 - 09:12:39 MET

At 01:12 AM 3/14/96 +0100, you wrote:

>Masz racje ze laduje sie dluzej (sam sprawdzilem). Exchange ma
>znacznie wieksze mozliwosci od Eudory Light (sadze ze ta wersje miales
>na mysli) i jest to zawsze tak ze program bardziej rozbudowany laduje
>sie dluzej. Na tej zasadzie jezeli porownasz np. czas ladowania
>notatnika z czasem ladowania MS Word, WP, czy tez Ami Pro to rowniez
>moglbys powiedziec ze notatnik jest lepszym edytorem.

mysle ze ten argument jest do przyjecia

>Exchange jest programem do obslugi poczty elektronicznej we wszystkich
>mozliwych formach. Eudora Light jest programem do obslugi poczty w
>Internecie i tylko w Internecie. Za pomoca Exchange mozna odbierac i
>wysylac faksy, prowadzic korespondencje w sieci MSN, wysylac wiadomosc
>na pager itp. .....

jezeli chodzi o wbudowny w Exchange program do obslugi fax to przyznaje ze
odpowiada mi on najbardziej . Jest prosty , nie wymaga karkolomnych konfiguracji
ma opcje ktore sa dla mnie zupelnie wystarczajace . i jeszcze jedno co
zauwazylem w porownaniu do WinFax ktorego uzywalem wczesniej ma zdecydowanie
szybszy czas inicjalizacji modemu przy odbiorze recznym

>Mozna np. Exchange skonfigurowac tak aby bezposrednio po
>zaladowaniu polaczyl sie z Internetem (sam), sprawdzil zawartosc
>Twojej skrzynki pocztowej, wyslal korespondencje, a nastepnie sie
>rozlaczyl (minimalizuje to czas polaczenia). Eudora Light
>(przynajmniej 16 bitowa wersja) tego nie umozliwia.

Ja korzystam z Eudora Light Vers. 1.5.4b 11 (wersja 32 bitowa) wspolpracuje
z Dial-up i ma powyzsze mozliwosci

>bardzo elastyczny, w zwiazku z czym mozna go latwo rozbudowywac
>dodajac nowe funkcje. Wiele z tych funkcji jest dostepnych jako
>freeware pod WWW.

tak tutaj masz racje

>Akurat w przypadku Exchange nie jest to zbytnio uciazliwe ze sie
>dluzej laduje. Zawsze kiedy lacze sie z internetem poprzez modem
>-wybieranie numeru trwa okolo 1 min. (licze lacznie z czasem
>potrzebnym do zalogowania sie. W tym czasie Exchange zawsze zdazy sie
>zaladowac.

nie mam nic przeciwko
Tak ogolnie to nie mam nic przeciwko Exchange , sam z niego korzystalem i
nadal sporadycznie korzystam -wydaje mi sie ze jest to nie najgorsze
"narzedzie".

pozdrawiam

Waldek