Re: Linux a Unix SCO

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 13 Mar 1996 - 21:21:47 MET

koziol_at_louis.univ-lyon2.fr wrote:
: koziol_at_louis.univ-lyon2.fr napisal(-a) :
: > Czy ktos moze mi wyjasnic jaka jest roznica (poza tym ze jeden to shareware
: a
: > drugi to program licencyjny) i co lepiej zainstalowac Linuksa czy Unix SCO
:
: Do czego? Bo uczestniczac w wielu podobnych rozmowach jedynym argumentem za
: SCO jest to ze ma "pseudo" serwis i wsparcie techniczne. (to jest zdanie
: osob powiazanych z przedsiebiorstwami typu banki, ktore potrzebuja podobnego
: zabezpieczenia).

Oni maja jeszcze jeden powod. Widziales gdzies Oracle'a pod Linux'a?
Informixa? SQL?

A do prywatnego uzytku, to Linux ma po prostu miliony prywatnych
uzytkownikow. Wiec nie bedziesz osamotniony w zachciankach.

P.S. Ten sam argument przy Linux vs 386BSD.

: Bo wszyscy tak zachwalaja na tej liscie te uniksy i linuksy. zainstaluj sobie
: linuksa zamiast windowsow 95 to bedziesz mial system stabilny i wydajniejszy
: bez straty miejsca ( wielkosc clusterow) tak ze juz nie wiem co o tym myslec
: pasowaloby azebym sprobowal ile to jest warte i czy X windows jest o wiele
: przyjemniejszy niz Win95

No, na pierwszy rzut oka tego nie zobaczysz, ale jest. Dziala po prostu.
Tylko nie licz na to, ze zobaczysz tam programy typu MS Office. Inne tak.

Jarek.