Re: WINDOWS95

Autor: Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu)
Data: Wed 13 Mar 1996 - 21:12:33 MET

Artur Lipowski <artur_at_tpg.krakow.pl> wrote:

>No dobra, niech bedzie, ze sie nie znam na tym, ale po co kupowac system za
>kilkaset dolarow plus programy za rowniez kilkaset, a potem uruchamiac kazdy
>program oddzielnie i bron boze z niezbyt duzymi zbiorami danych. I co z OLE2
>przeciez to wymaga pamieci (i to duzo).
>Czy jest to rozwiazanie optymalne?

Jak juz te setki $$ wydajesz, to na pewno bledem jest zalowanie $80 na
drugie 4M RAM - i to niezaleznie od srodowiska.

Co zas do pracy na kilku programach na raz, to mnie rzadko sie zdarza
mozliwosc _pracy_ na raz. Owszem, mam kilka aplikacji otwartych, ale
pracuje w jednej. Wyjatkiem jest ladowanie w tle z sieci. Ale praca na
raz na kilku Wordach? Give me a break ;)

        Jurek