Re: Linux a Unix SCO

Autor: koziol_at_louis.univ-lyon2.fr
Data: Wed 13 Mar 1996 - 19:40:26 MET

koziol_at_louis.univ-lyon2.fr napisal(-a) :
> Czesc
>
> Czy ktos moze mi wyjasnic jaka jest roznica (poza tym ze jeden to shareware
> drugi to program licencyjny) i co lepiej zainstalowac Linuksa czy Unix SCO
>
> dzieki za pomoc

Do czego? Bo uczestniczac w wielu podobnych rozmowach jedynym argumentem za
SCO jest to ze ma "pseudo" serwis i wsparcie techniczne. (to jest zdanie
osob powiazanych z przedsiebiorstwami typu banki, ktore potrzebuja podobnego
zabezpieczenia). Dla wiekszosci zastosowan lepszy jest linux. Ale dlaej
podtrzymuje pytanie - do czego ?

- --

Pozdrowienia,

Bo wszyscy tak zachwalaja na tej liscie te uniksy i linuksy. zainstaluj sobie
linuksa zamiast windowsow 95 to bedziesz mial system stabilny i wydajniejszy
bez straty miejsca ( wielkosc clusterow) tak ze juz nie wiem co o tym myslec
pasowaloby azebym sprobowal ile to jest warte i czy X windows jest o wiele
przyjemniejszy niz Win95

pozdrowienia

janusz

-------