Re: WINDOWS95

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 13 Mar 1996 - 21:54:59 MET

Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu) wrote:
: Co zas do pracy na kilku programach na raz, to mnie rzadko sie zdarza
: mozliwosc _pracy_ na raz. Owszem, mam kilka aplikacji otwartych, ale
: pracuje w jednej. Wyjatkiem jest ladowanie w tle z sieci. Ale praca na
: raz na kilku Wordach? Give me a break ;)

A czemu nie? Praca na Word/Excell/Corel jednoczesnie (czytaj: tak czesto
zmieniane, ze szkoda je konczyc/ladowac) jest najzupelniej normalna.
Praca na kilku Wordach tez nie bylaby glupia (np. rozne ustawienia
opcji), gdyby ten system zechcial w ogole drugiego Worda odpalic.

Jarek.