Linux dla lamera...

Autor: Przemyslaw Kowalczyk (szeryf_at_ii.uni.wroc.pl)
Data: Wed 13 Mar 1996 - 16:16:49 MET

   Sie ma!
Pewnie mnie tu wszyscy zflame'uja, ale powiedzcie mi tylko skad wziac Linuxa,
ktoremu nie trzeba bedzie formatowc twardziela (slyszalem, ze jest taki).
Jak sie nazywa, skad sciagnac, (najlepiej tez: jak zainstalowac :), ile
miejsca potrzebuje.
        Z gory (Kosciuszki) dzieki
                Szeryf / Negative I.Q.

*Szeryf/Negative IQ, All rights left (r)* The God is dead and no-one cares *
*e-mail: szeryf_at_tempus.ii.uni.wroc.pl * If there is a Hell *
*real name: Przemo Kowalczyk * I'll see you there... *