Re: Linux dla lamera...

Autor: TOMASZ WITEK (TIWEK_at_ksinet.univ.gda.pl)
Data: Thu 14 Mar 1996 - 10:53:14 MET

Przemyslaw Kowalczyk (szeryf_at_ii.uni.wroc.pl) wrote:
: Sie ma!
: Pewnie mnie tu wszyscy zflame'uja, ale powiedzcie mi tylko skad wziac Linuxa,
: ktoremu nie trzeba bedzie formatowc twardziela (slyszalem, ze jest taki).
: Jak sie nazywa, skad sciagnac, (najlepiej tez: jak zainstalowac :), ile
: miejsca potrzebuje.

Jest taki skrojony MiniLinux. Lezy to np. na ftp.task.gda.pl w
katalogu /pub/linux/mini-linux. Instaluje to sie do katalogu linux
na partycji dosowej. Ma prawie wszystkie demony. Chodzi siec, choc
ciezko skonfigurowac poczte. Nie moglem tego zmusic zeby odpalalo sie
z dyskietki bez dosa w pamieci, ale chodzilo znosnie. Najlepiej jednak
jakbys zainstalowal Slackware z 5 pierwszych dyskietek i wytnij pozniej
co ci nie potrzebne.

Jak bedziesz mial problemy to napisz najlepiej prywatnie.

bye

Tiwek

* Tomasz Witek Universytet Gdanski
*
* e-mail: tiwek_at_ksinet.univ.gda.pl lub tiwek_at_rudy.mif.pg.gda.pl
*
* Nawet najglupsza brednia znajdzie takich ktorzy w nia uwierza.
* Bertrand Russel