Re: Linux dla lamera...

Autor: Adam Kubicki (mikee_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 13 Mar 1996 - 16:46:57 MET

Przemyslaw Kowalczyk (szeryf_at_ii.uni.wroc.pl) wrote:
: Sie ma!
: Pewnie mnie tu wszyscy zflame'uja, ale powiedzcie mi tylko skad wziac Linuxa,
: ktoremu nie trzeba bedzie formatowc twardziela (slyszalem, ze jest taki).
: Jak sie nazywa, skad sciagnac, (najlepiej tez: jak zainstalowac :), ile
: miejsca potrzebuje.

moi znajomi zainstalowali sobie to badziewie. instaluje sie to na FAT, widac
z dosa (czyli kazdy jest root'em) i inne tego typu minusy.
instalowali to z CD, nie wiem czy dostepne to jest gdzies na sieci.
jak dalej cie to interesuje (ja odradzam) to napisz, dam ci ich adres mailowy

-adam