Re: WINDOWS95

Autor: Jacek Masina (Jacek.Masina_at_opol.gazeta.pl)
Data: Wed 13 Mar 1996 - 14:12:29 MET

> Chlopie, ty to musisz miec swieta cierpliwosc zeby pracowac pod Win95 na
> 4 MB - chodzi co prawda, ale jakakolwiek operacja powoduje taki taniec po
> twardzielu ze ja przepraszam... Na 4 MB NIE DA SIE PRACOWAC pod
> Windows95, no chyba ze praca nazywasz czekanie na to, az sie twardy
> odwiruje ( i nie gadam glupot bo sam odpalalem Win na 4 MB ).

Komus, kto twierdzi, ze pracuje sie na 4MB w Win95 nawet w miare
przyzwiocie, polecam dobrego psychoterapeute.
Moze jesli kolega ma przesyl z twardego tak +/- 6MB/s to moze, bo z
taka pamiecia jak sprawdzalem zanim wywalilem to g... z dysku Win95
zajmuje 3-3.5MB wirtualki bez zadnych uruchomionych aplikacji. To
pytam sie gdzie wedlug kolegi Win95 uruchamia programy co?, i co
Win95 wyprawia na dysku ?. Ja pluje na swoj dysk, ale mimo wszystko
mam do niego szacunek i dam mu jeszcze pozyc, a nie zajezdze go
glupota Win95.
(tylko bez odpowiedzi, ze na 16MB nie rzezbi, bo wiem!!!, chodzi o
komentarz tych 4Mb i "spokojnej pracy")

                                    Masny 8^)