Re: WINDOWS95

Autor: Radoslaw Poplawski (point_at_infonet.wroc.pl)
Data: Thu 14 Mar 1996 - 00:29:52 MET

> From: zstdan_at_solozzo.tele.pw.edu.pl (Adam Mossakowski)

> dziwne u mnie screamer chodzi bez zazutu pod win95 i to nawet lepiej niz w dos'sie

Nie gralem w ta gre, ale w okienku DOS (pod win95) wczytanie
loadpats (ladowarka patch'y do GUS-a) totalnie wysypuje absolutnie
caly system. Co prawda niektore wersje tego programu wyrzucaja info,
ze pod win to one za cholere...

Radoslaw Poplawski
E-mail: point_at_infonet.wroc.pl (PL-litery: CP1250 lub ISO-8859)