C-LAB FALCON i SCSI 2 ?

Autor: Maciej Lempkowski (mac_at_inx.pm.waw.pl)
Data: Wed 13 Mar 1996 - 08:43:23 MET

CZE
        Mam kolege muzyka i on poszukuje komputera C-LAB FALCON Mk II.
Czy moze wiecie gdzie go mozna dostac w Polsce, wiem ze mozna bez
problemu w Berlinie. Z tego co mi mowil to jakis Atari ST przerobiony
tak, zeby pracowal jako niezly komputer dla muzyka (105 dB dynamiki na wy
), oczywiscie z odpowiednim oprogramowaniem.
        A tak przy okazji pytal sie o jakiegos twardziela ze SCSI 2. Ja
ze SCSI prawie nic nie mialem do czynienia , wiec czy mozecie mi poradzic
jaki wybrac. Ma miec 1GB lub troche wiecej, 14,5MB transferu, ponizej 10ms
dostepu i jeszcze jakas magie mi tu napisal : ma byc bez autokalibracji i
termo-costam (prawdopodobnie kompensacji).Ma byc zreszta podpiety do tego
komputera w zewnetrznej obudowie, ktora tez trzeba kupic.
        Dajcie znac jak cos wiecie
                                        pozdrawiam MAC