Re: Jaka KARTA MUZYCZNA ???

Autor: Krzysztof Foltman (kfoltman_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 12 Mar 1996 - 09:36:59 MET

In article <4i1dt9$7c1_at_h1.uw.edu.pl>, Verx wrote:

>GUS ma 5,5 MB próbek, które sš wgrywane do RAM'u (max 1MB). Na serwerze
>Gravis'a jest pełno profesjonalnych próbek, które można sobie zainstalo-
>wać.

Rowniez do AWE :-) Po uzupelnieniu ich o dane dla filtrow i dla procesora
efektow - powinno brzmiec duuuuzo lepiej.

>A jakoœć dŸwięku, w porównaniu z AWE jest podobna.

Nie zgadzam sie. Posluchaj np. striving.mid (czy np. swngcafe.mid) na AWE i
GUS-ie. Nie ma porownania (mimo, ze o ROM-ie AWE nie mam najlepszego
zdania). Nie mowiac o kawalkach bardziej "elektronicznych" (tu AWE uzyskuje
znaczna przewage dzieki filtrom) - o techno nie wspominajac (bo i po co ?
;-) ).

>Po zainstalowaniu
>tych "innych" próbek nawet lepsza. A jeœli 1 MB RAM'u to za mało to propo-
>nuję Gravis Ultrasound PnP - jest oparty na nowym chipie AMD - Interwave
>ma do 8 MB RAM, jest PnP (jest wersja, która nie jest - tańsza o 2 mln)
>Ultrasound PnP kosztuje ok. 4.8 mln, a wersja Pro 6.5 mln

Taaak, i dalej nie ma filtrow, a efekty maja byc dostepne w grudniu
przyszlego roku ;-) na zasadzie "software upgrade" (pytanie numer 1: a co
bedzie, jezeli sie okaze, ze procesor Interwave nie jest wystarczajaco
szybki aby robic efekty w czasie rzeczywistym ? :-) ).

Krzysiek