Re: Jaka KARTA MUZYCZNA ???

Autor: Krzysztof Foltman (kfoltman_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 12 Mar 1996 - 09:31:54 MET

In article <31449C0B.2B8F_at_rswnx.rsw.pl>, Janusz Sklorz wrote:

>Zgadza sie.
>512 KB probek.AWE ma 1MB. GUS w standardzie 5,5 MB Na dysku. RAM-u 1MB.
>Na dzis uzbieralem probek na 50MB. Co Ty na to.
                    ^^^^^^^^^^^^^^

Gratulacje ! Ja tez mialem bogata (ale nie tak bogata) biblioteke probek,
ale mi dysk padl :-(

Ale i tak wiecej niz 1 MB nie zmiescisz rownoczesnie :-)

Co nie zmienia faktu: brak efektow (znacznie poprawiajacych brzmienie
dzwieku - GUS brzmi nieco plastikowo i "sucho"), brak filtrow (bardzo
przydatnych do roznych "analogowych" rzeczy) itd.

A AWE swoje dobre (chociaz nie rewelacyjne) brzmienie zawdziecza wlasnie
filtrom i efektom (i technice zwanej multilayering, ktorej GUS nie obsluguje
- chociaz by mogl).

Krzysiek