Re: Awaria modemu

Autor: M.Kaminski (mjk_at_scientific.com.pl)
Data: Tue 12 Mar 1996 - 00:45:24 MET

> Padl mi modem ZyXEL U-1496E V.32b/FAX/VOICE. Po wlaczeniu mruga
> HS, swieci OH, DSR, CTS i ES oraz wyje jak potepieniec. Jedyne, co mi
> przychodzi do glowy, to biorac maksymalny zamach wyrzucic przez
> otwarte uprzednio okno. Ma ktos lepszy pomysl?

Tak, po pierwsze zrobic "twardy reset", wlaczyc zasilanie modemu
trzymajac przycisk Data/Voice. Po min. 6 sek zwolnic przycisk i poczekac
na skonczenie wewnetrznego testu, kolejne _kilkanascie sekund_.
Wylaczyc i ponownie wlaczyc zasilanie modemu.Jezeli to nie pomoze,
skontaktowac sie z Scientific, e-mailem, faksem lub telefonicnie. Jezeli
jest kupiony przez Scientific, to naprawa gwarancyjna, jezeli z innego
zrodla, to naprawa odplatna.....

> Zaznaczam, ze nie jestem elektronikiem i z trudem odrozniam lampe
> kineskopowa od zarowki marki OSRAM (i wszystko jasne!)

Sa tacy uzytkownicy :-)))

----
M.Kaminski
Scientific