Re: Plyta do pentiuma

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Mon 11 Mar 1996 - 17:04:17 MET

On Sat, 9 Mar 1996 21:18:47 +0100 Wojtek Piecek wrote:

>Titana nie znam. Polecam oczywiscie ASUA P55TP4XE (zeby nie przasadzac w
[...]
Ja tez Titana nie znam. Jedyne co o nim wiem, to ze w ogromnym tescie
porownawczym wykonanym przez jakies amerykanskie labolatorium (ktores
z tych najbardziej znanych, ale nie pamietam ktore) ta wlasnie plyta
miala absolutnie najlepsze osiagi ze wszystkich plyt dla Pentium
dostepnych na rynku amerykanskim.

Tez bylbym ciekaw czy wogole w Europie to cudo wystepuje i ile kosztuje.

Grego