Re: PRIMAX % Daedalus Encounter & windowze

Autor: Mariusz Studzinski (cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 08 Mar 1996 - 11:58:17 MET


In article <4hnadl$e0c_at_helios.man.lublin.pl> Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl> writes:
>From: Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl>
>Subject: Re: PRIMAX % Daedalus Encounter & windowze
>Date: 7 Mar 1996 18:37:41 GMT

>cecil_at_klio.umcs.lublin.pl (Mariusz Studzinski) wrote:

>>>> Ja odradzam. Znajomy kupil i od tego czasu zaczely sie problemy.
>>>> Oprogramowanie bylo tylko na CD, wiec kupil CD-ROM (i tak mial zamiar).
>>>> Potem (jak juz mial CD) to zaczal grac. Np. DEADLUS ENCOUNTER (3xCD) -
>>>> fajne choc pod Win, ale dzwiek to lipnie chodzi (odtwarzane podczas
>>>> filmow - standard .mov - QuickTime - poprostu sie zacina).
>>>> Jak bym kupowal, to zwyklego Gravisa. CD-ROM i tak IDE, wiec zlacz nie
>>>> wykorzysta sie. Pamieci tansze, wiec po co Primax?

>>Jesli chodzi o Daedalus Encounter to zacinajacy sie dzwiek powodowany jest
>>przez za duzy bufor GUS-a pod windows. Dla tej gry najlepiej ustawic bufor
>>na 512 - efekt bedzie najlepszy.
>>
>>M.S>

>a to ciekawostka. windows chce wiecej pamieci,
>a tu sie nagle okazuje ze jest jej za duzo :)))

>sorry za wtracenie ale nie moglem sie powstrzymac :)

Jak juz sie wtracasz to powinienes przynajmniej wiedziec o czym piszesz.
Zapotrzebowanie pamieci przez Windowz ma sie tak do wielkosci bufora GUS-a
jak ...........(tu sobie wstaw ulubione wyrazenie).

M.S.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:39:49 MET DST