Re: WINDOWS 95

Autor: Darek Wieckowski (radiozet_at_ternet.pl)
Data: Fri 08 Mar 1996 - 12:01:18 MET

Jurek wrote:
> Sam sie podkladasz ;-)
>
> Ankieta dowodzi, ze OS/2 itd sa hobbystami, lubujacymi sie w grzebaniu
> w swoim sprzecie, a nie normalnymi uzytkownikami, ktorzy z niego
> korzystaja. Ci ostatni wybieraja W95 i po prostu go uzywaja, a nie
> zglebiaja jego tajniki, czy doktoryzuja sie z wszystkich systemow po
> kolei.Ha!
Jakos mi to do glowy nie przyszlo ale jak "siedzialem" na wfwg3.11 to ciagle czesalem MSTechNet lub dreczylem HotLine w
poszukiwniu odpowiedzi dlaczego to XXX nie chce robic tego co powinno. Jak postawilem 95 przeczytalem moze z 10 artykulow,
zminenilem to co mnie denerwowalo (np. strzalki do shortcuts - brrrb) i jakos wszystko hula az milo...

> Jeszcze inne wytlumaczenie (ale jeszcze gorsze), jest takie, ze tylko
> uzytkownicy W95 sa zadowoleni z tego co maja, dlatego nie musza sie w
> tym grzebac czy rozwazac mozliwosc zmiany systemu.Patrz wyzej

Darek