Re: WINDOWS 95

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 08 Mar 1996 - 08:27:11 MET

point_at_infonet.wroc.pl (Radoslaw Poplawski) wrote:

>Sam napisales: sesji DOS-a POD OS/2. A jesli nie chce ladowac calego
>OS/2 tak jak nie musze ladowac calego WIN95, tylko DOS7.
>
>Radoslaw Poplawski
>E-mail: point_at_infonet.wroc.pl (PL-litery: CP1250 lub ISO-8859-2)

masz az dwie mozliwosci. nieladowac rozszezen obiektowych ktore
pozeraja mnostwo zasobow systemu, dalej nie ladowac interfaceta grapHficznego.
ale nie ma sensu go nieladowac, bo nie jest mocno zasobozerny.
jak nie zaladujesz tych dwoch zeczy, zostana ci tylko sesje tekstowe,
mimo to nadal dysponujesz pelna wielozadaniowoscia.
masz to w dos7 zwanym teraz win95 ?

zrob to pod tfu.... windowzami :) gdzie ta pseudowielozad. jest na stale
zeszyta z interfacetem grapHficznym :(
starczy ?