Re: Krotkie (?) porownanie twardzieli oraz wyniki testow

Autor: Radoslaw Poplawski (point_at_infonet.wroc.pl)
Data: Wed 06 Mar 1996 - 23:59:22 MET

> nie takie dyski o ktorych mowimy :) bo skoro sam producent podaje znacznie
> mniejsze transfery niz te 5mb to chyba mozna mu wierzyc :)

Moze ja czegos nie rozumiem, ale wydaje mi sie, ze transfer z cache'u
HDD do pamieci komputera w przypadku dyskow fast-ata2 (pio4) jest
znacznie wiekszy niz 5mb (13mb/sek czy cos kolo tego). Jesli max.
transmisja wynosi 5mb/sek to twardzielek powinien sie czuc
niedoceniony (czytaj: lekko sie obija).

Radoslaw Poplawski
E-mail: point_at_infonet.wroc.pl (PL-litery: CP1250 lub ISO-8859-2)