Re: Modem w OS/2 Warp

Autor: J. Derejski (jderejski_at_synapse.net)
Data: Tue 05 Mar 1996 - 20:12:03 MET

At 08:54 AM 3/5/96 +0100, you wrote:

>On Tue, 5 Mar 1996, J. Derejski wrote:
>
>[CIACH!]

>[CIACH!]

>To, ze wiesza sie na pierwszej linii swiadczy jednak raczej o tym, ze
>bedziesz musial zmienic IRQ. Proponuje Ci napisac do lg_at_peryt.waw.pl.
>Moze takze Gregorio wyplacze sie na chwile ze swoich COM-ow i cos Ci poradzi?

>OSciski!
>Mirek Nowakowski

OK. Juz dziala.:)) Dopisywalem linie do CONFIG.SYS ktora juz istniala.
Ale dziala wolno. W oknie DOSowym (OS/2), laczy sie z predkoscia 1200.:((
Po zrestartowaniu w MS DOS, laczy sie z tym samym numerem 28.800 :)).

Mam teraz problem jak ustawic ten COM3 w WARPie, co by sie
laczyl 28.800.

Jezeli Ktos, moglby mnie oswiecic w tych COMach w OS/2,
 to bede znowu wdzieczny.:))

Dziekuje za dotychczasowa pomoc i pozdrawiam wszystkich na liscie,
bez zadnego wyjatku.

Jacek