Re: AIL i GUS

Autor: DARIUSZ PILAREK (Dariusz.Pilarek_at_vscht.cz)
Data: Tue 05 Mar 1996 - 16:31:02 MET


>
> Ja tez najczesciej grywam w Panzera, ale nie udalo mi sie jak dotad
> zmusic go do wydawania dzwiekow. Zawsze przed wyjsciem z programu
> definiujacego katre dzwiekowa, po wyborze GUSa, wyswietla mi sie
> komunikat, ze mam niewlasciwe AIL (co to?). Taki sam problem mam w innej
> grze SSI, Great Naval Battles. Nie masz jakis pomyslow na to?
>
AIL to Audio Interface Library. Konkretnie chodzi o uniwersalne drivery
firmy Miles Design, Inc. (John Miles) uzywane do obslugi roznych kart przez
znaczna czesc wspolczesnych gier. Chodzi o pliki *.adv i *.dll (real i
protected mode) gdzie * to nazwa karty (u Ciebie wiec chyba gus.adv itd.).
Mozesz je miec uszkodzone, zapisane pod zla nazwa, stare wersje albo nie
miec w ogole. Jesli masz to rzuc okiem do ich wnetrza - na poczatku, wsrod
krzaczkow jest czytelne zdanie dla jakiej karty sa przeznaczone. Jesli
wszystko zdaje sie byc w porzadku to sprawdz pliki *.ini lub *.cfg (zalezy
gdzie setup gry zapisuje ustawienia karty - np. sound.cfg). Jesli nadal
wydaje sie byc w porzadku to pewnie musisz je sciagnac (niestety nie wiem
gdzie, ale mysle, ze powinny byc bez problemow dostepne razem z innymi
rzeczami do GUSa). Ewentualnie uzyj drivery z innej gry, ktora z GUSem
chodzi, albo "pozycz" od kumpla.

Pozdrowienia
Pilar

-- 
  Dariusz Pilarek                                        (pilarekd_at_vscht.cz)
-------------------------- legal notice --------------------------------------
Microsoft(tm) Network is prohibited from redistributing this work in any
form, either in whole or in part. License to distribute this posting is
available to Microsoft(tm) for (US)$100.00. Posting without prior permission
constitutes an agreement to these terms.


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:39:45 MET DST