Studenci AGH (bylo: Sparek hutnikiem)

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rswnx.rsw.pl)
Data: Fri 01 Mar 1996 - 16:30:47 MET

Jurasz Piotr wrote:

> : >Jesli mnie oczy nie myla to studiujesz na Akademii GORNICZO-Hutniczej.
> : >W najlepszym przypadku bedziesz hutnikiem.
> Wlasnie.
> Swoja droga ciekawe, gdzie JS nauczyl sie takich docinkow. Teraz mozna
> uczyc sie od niego - co tym samym uczynilem

Jesli ktos osobe pracujaca w firmie majacej w nazwie Coal (lub jak kto
woli Weglowa) nazywa gornikiem to jak mam nazwac kogos z Akademii
Gorniczo-Hutniczej - BISKUPEM ???????

Kolego. Jak sie obudziles na koniec dyskusji to nie zabieraj glosu bo
zachowujesz sie jak byly posel Niesiolowski. Bywalo, ze zabral glos a
potem pytal o czym byla dyskusja :-)

--
 Pozdrowienia.
 Janusz