Re: Modem w OS/2 Warp

Autor: J. Derejski (jderejski_at_synapse.net)
Data: Tue 05 Mar 1996 - 07:17:08 MET

At 10:59 PM 3/4/96 +0100, you wrote:

>Moze tak troche wiecej szczegolow?

>Czy modem jest zewnetrzny, czy wewnetrzny? Jezeli wewnetrzny, to w pliku

Szegoly: Modem USR. Sportster 28.800, wewnetrzny

>CONFIG.SYS trzeba zmienic parametry sterownika portu szeregowego COM.SYS,
>np.:
>DEVICE=C:\OS2\BOOT\COM.SYS (3, 3e8, 4)

Wpisywalem takie dwie linie:

DEVICE=C:\OS2\BOOT\COM.SYS (3,03e8, 4)
DEVICE=C:\OS2\MDOS\VCOM.SYS

ale przy czytaniu CONFIG.SYS skquadaczek sie zawiesza
na pierwszej z w. wymienionych.

>Niewykluczone, ze musisz COM3 przestawic na IRQ5 (zworkami).

Mam ustawione zworki COM3 IRQ4 i chcialbym przy tym pozostac.

>Aha, moze potrebujesz nowego COM.SYS dla szybkich modemow. Znajdziesz go
>na www.peryt.waw.pl.

Juz go mam, ale bez zmian.

>OSciski!
>Mirek Nowakowski

Jacek

PS. Narazie to tylko modem. Ale podlaczenie sie do internetu
         przez WARPa to juz chyba... (niechce narazie o tym myslec). :((