Re: Modem w OS/2 Warp

Autor: Miros/law Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 05 Mar 1996 - 08:56:52 MET

On Tue, 5 Mar 1996, J. Derejski wrote:

[CIACH!]
> Wpisywalem takie dwie linie:
>
> DEVICE=C:\OS2\BOOT\COM.SYS (3,03e8, 4)
> DEVICE=C:\OS2\MDOS\VCOM.SYS
>
> ale przy czytaniu CONFIG.SYS skquadaczek sie zawiesza
> na pierwszej z w. wymienionych.
[CIACH!]

> Mam ustawione zworki COM3 IRQ4 i chcialbym przy tym pozostac.

To, ze wiesza sie na pierwszej linii swiadczy jednak raczej o tym, ze
bedziesz musial zmienic IRQ. Proponuje Ci napisac do lg_at_peryt.waw.pl.
Moze takze Gregorio wyplacze sie na chwile ze swoich COM-ow i cos Ci poradzi?

A w ogole z WARPem trzeba jak z kobieta: delikatnie, ale stanowczo.
Oplaci sie!

OSciski!
Mirek Nowakowski