Re: Modem w OS/2 Warp

Autor: Miros/law Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Mon 04 Mar 1996 - 23:01:29 MET

On Mon, 4 Mar 1996, J. Derejski wrote:

> Od trzech dni walcze z OS/Warp, usilojac uruchomic modem tel.
> Bardzo bym prosil o jakies wskazowki i rady.
> W DOS - Windowze wzystko jest OK. COM 3 IRQ 4.
> A tak ogolnie, to w cale tej instrukcji do WARPa nie pada slowo "modem".
>
> Z gory dziekuje i pozdrawiam,
>
> Jacek

Moze tak troche wiecej szczegolow?

Czy modem jest zewnetrzny, czy wewnetrzny? Jezeli wewnetrzny, to w pliku
CONFIG.SYS trzeba zmienic parametry sterownika portu szeregowego COM.SYS,
np.:
DEVICE=C:\OS2\BOOT\COM.SYS (3, 3e8, 4)

Niewykluczone, ze musisz COM3 przestawic na IRQ5 (zworkami).

Jezeli modem jest zewnetrzny, to nic nie rozumiem. Ja po prostu
podlaczylem i dziala.

Aha, moze potrebujesz nowego COM.SYS dla szybkich modemow. Znajdziesz go
na www.peryt.waw.pl.

OSciski!
Mirek Nowakowski