Re: Wrazenia z gieldy

Autor: Piotr Roszkowski (seter_at_bull.mimuw.edu.pl)
Data: Sat 02 Mar 1996 - 14:51:18 MET

In article <199603021317.OAA09668_at_szarik.tch.waw.pl> you wrote:
: TiDX2-80 to jest mniej wiecej to samo, co Cyrix DX2-80 (nawet zworkologie
: takie same). Procesor ten niestety nieo odstaje od zwyklych DX2-80.
: Na sysinfo pokazuje ok. 135.5 (a wiec mniej niz zwykly DX2-66), ale
: kto wierzy Syfinfo... W pracy mam w komputerach sporo takich procesorkow
: i jakos sprawuja sie bez zarzutu. Maja jedna zalete - moga pracowac bez
: wiatraczka. Kiedys zostawilem jednego takiego bez wiatraczka na weekend
: i po przyjsciu w poniedzialek okazalo sie, ze jest ledwo cieply.
: Jesli wiec chcesz miec bardzo taniutki procesor, to moze byc i Ti.

Bede go uzywal do linuxa frebsd itp(obliczen numerycznych ,byc moze do
jakiejs ubogiej wizualizacji danych -jak bede mial minimum 16 Mb ).
Czy w tej samej klasie cenowej (tzn . procesor + wiatraczek=cena TI)
nie ma procesorow bardziej odpowiednich do tego celu ?
Ma on jak mi sie wydaje jeszcze jedna wielka zalete ma piec lat gwarancji.
Mam jeszcze jedno pytanie : czy pamieci 70 ns oplaca sie jeszcze kupywac
(podobno niektore plyty z nimi juz nie chodza )?
                Piotr Roszkowski
: --

: Pozdrawiam,

: Jacek Uminski