Re: Wrazenia z gieldy

Autor: Jacek Uminski (jaceku_at_tch.waw.pl)
Data: Sat 02 Mar 1996 - 14:17:37 MET

Piotr Roszkowski wrote:

> Czesc .
[...]
> maksimum 250 zl).Moze ktos wie cos rowniez o procesorze TIDX2/80 jakie sa
> jego mozliwosci w porownaniu z innymi DX2, bylbym wdzieczny za wszelkie o nim
> informacje (nie potrzebuje wiatraczka co obniza jego rzeczywista cene).
>
> Piotr Roszkowski.e

TiDX2-80 to jest mniej wiecej to samo, co Cyrix DX2-80 (nawet zworkologie
takie same). Procesor ten niestety nieo odstaje od zwyklych DX2-80.
Na sysinfo pokazuje ok. 135.5 (a wiec mniej niz zwykly DX2-66), ale
kto wierzy Syfinfo... W pracy mam w komputerach sporo takich procesorkow
i jakos sprawuja sie bez zarzutu. Maja jedna zalete - moga pracowac bez
wiatraczka. Kiedys zostawilem jednego takiego bez wiatraczka na weekend
i po przyjsciu w poniedzialek okazalo sie, ze jest ledwo cieply.
Jesli wiec chcesz miec bardzo taniutki procesor, to moze byc i Ti.

--
Pozdrawiam,
Jacek Uminski