Re: banki pamieci

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 01 Mar 1996 - 21:06:15 MET

Przemyslaw Kowalczyk (szeryf_at_ii.uni.wroc.pl) wrote:
: Prosze bez bluzgow, bo pewnie palne glupote. W moim komputerze (100 MHz 486)
: kupionym niedawno (w listopadzie) mam 4 MB pamieci, a SIMMy sa DWA. Z tego
: wynika, przynajmniej dla mnie, ze sa to SIMMy 2-megowe. Chyba, ze nie umiem
: rozpoznac SIMMa (taki czarne na takiej bialej podstawce). Albo nie sa to takie
: zabytki, albo ktos mi wcisnal gowno. Poratujcie, bo piatek jade do domu, to sie
: z gosciem policze :)

Jesli zamierzasz na tych 4MB poprzestac, to zatrzymaj swoje 2*2MB. Moga
sie okazac o 1% szybsze.

Ale raczej radze wymienic na jedna czworke - bedzie mniej klopotow w
przyszlosci.

Jarek.