Re: kontroler dla 4HDD

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Fri 01 Mar 1996 - 10:11:25 MET

Radoslaw Poplawski (point_at_infonet.wroc.pl) wrote:
: > Mam wlasnie takie ustawienie: CMD640 VLB - 3 dyski:
: > a. Caviar 160 MB
: > b. Caviar 420 MB
: > c. Conner 320 MB
: > a i b - razem.
: >
: Gdyby sprzedac wszystkie w/w HDD, to przy obecnych cenach malych HDD,
: za otrzymana sume mozna byloby sprawic sobie co najmniej gigusia (a
: nawet wiecej).

A ja tam nie wiem. Jak sie ma plyte VL i dyski w tym co najmniej
jeden >1024cyl to trzeba sie niezle nagimnastykowac aby to przyzwoicie
chodzilo :-(

--
                                                              Marcin Debowski