Re: AWE & GUS

Autor: Marian Klekota (marian_at_amedec.amg.gda.pl)
Data: Fri 12 Jan 1996 - 11:58:51 MET

Marcin (art4_at_pdi.net) wrote:
[ciach, ciach, ciach]

: Ja od ponad pol roku mam Primax Ultrasound (Prawie GUS Max) i SB2.0
                           ^^^^^^^^^^^^^^^^^
Ludzieeee ... nie dawajcie sie robic na stare chwyty reklamowe, jesli
kupujecie produkt "Super max ble ble" to nie znaczy ze jest taki jak nazwa
wskazuje ;)
Wlasnie tyle wspolnego ma "Primax Ultrasound" z "Gravis Ultrasound Max"
Karta "Primax Ultrasound" jest rownowazna z "Gravis Ultrasound" ale nie ma
rozszezen jakie posiada wersja MAX ! ( zadnych ! )
Nazwa "Primax" wziela sie od nazwy firmy ktora wykupila licencje na
produkcje kart Gravisa ... tak naprawde na karcie Primax nie ma ani jednej
czesci od nich a wszystkie czesci ( przynajmniej ten najwazniejszy GF1 )
sa Gravis'a.
Moim skromnym zdaniem uwazam ze ceny oryginalnych Gravis'ow spadly na tyle
ze zakup "podroby" nie jest wart zastanowienia ...

: i jeszcze nie spotkalem programu, ktory by nie chcial odtwarzac mi
: dzwieku. Primax jest na porcie 220 a SB na 240 i wszystko dziala.
: Oczywiscie, gry, dema, czy jakies programy, ktore nie chodza na GUSa
: odtwarzaja mi dzwiek mono, ale da sie zyc. Niektore gry nawet lepiej
: sie prezentuja, gdy np. dzwiek jest na SB, a muzyka (MIDI) na GUS.
: Oczywiscie najlepszym rozwiazaniem jest SB16 i GUS Max, ale kogo na to
: stac. Moja konfiguracja jest najtansza z najlepszych: Primax ok 350
: zl, SB ok 80 zl.

Hmmm a po co komu SB ? Wszystkie nowe programy obsluguja GUS'a, a na stare
mozna znalesc "patche" lub producent proponuje upgrade produktu ( o ile
uzytkownik kupil ten produkt ;) ), natomiast syntezator FM faktycznie
wychodzi z uzycia ( jak ktos juz uwielbia te zgrzytliwe dzwieki wydobywajace
sie z niego to niech Adlib'a kupi ... nie gryzie sie z niczym a sprzedajacy
po rekach bedzie Cie calowal ze raczyles to kupic ;) )

--
| Marian Klekota (marian_at_amedec.amg.gda.pl)   |                            |