Re: WaveTable (bylo: AWE32 i GUS)

Autor: Zeligowski Lukasz (mms011_at_loqi01.elka.pg.gda.pl)
Data: Fri 12 Jan 1996 - 11:55:37 MET


On 11 Jan 1996, Tomasz Finke wrote:

> Cos Ci sie chyba pomieszalo. Moze w grach, ktore wymagaja MegaEm'a,
> rzeczywiscie przy 512KB sa ladowane probki 8-bitowe. Albo jakies
> windoze.... Pod linuxem, albo DOS-oym playmidi wszystko chodzi
> 16-bitowo.
Ile probek (i jakich) wczytasz do 512 kB (44KHz i 16bit) ? 4, a moze 5 -
pomijajac efekty perkusyjne i inne krotsze niz 2 sek. Bo 1 sek to jest
44*2kB - czyli 88kB. Przy zalozeniu, ze probka trwa 2 sek - 176kB. Czyli
3 probki i koniec! (zaraz, a moze zle licze... - naprawde!).

> Inna rzecz, ze z ogolnej liczby 32 kanalow GUS-a tylko 14 moze jednoczesnie
> odtwarzac sample przy 44kHz. Im wiecej aktywnych kanalow, tym bardziej
> spada czestotliwosc probkowania, do 19293 Hz przy 32 kanalach.

To sie nazywa uczciwosc!
Przy okazji ENSONIQ - bez zmian.

> A i tak nie zamienilby mojego GUS-a na jakas tam... Elite! :-)
Bo bys nikogo nie znalaz, z kim bys mogl sie zamienic. :))).
A na powaznie - i tak, i nie. Istotna jest "potrzeba", bo bezcelowym jest
dazenie do posiadania czegos najlepszego gdy i tak sie tego nie wykozysta.

Pozdrawiam Lukasz.

*******************************************************************************
* *
* Lukasz Zeligowski *
* Computer Science - Multimedia Programming *
* Technical University of Gdansk *
* Poland *
* e-mail: mms011_at_loqi01.elka.pg.gda.pl *
* *
* I don't like Microsoft *
* ---------------------- *
*******************************************************************************



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:38:33 MET DST