RE: AWE & GUS

Autor: Marcin (art4_at_pdi.net)
Data: Tue 09 Jan 1996 - 20:18:11 MET

> Dema to malo!
> Programow na GUSA ktore nie pojda na zadnej innej karcie sa tysiace,
> rowniez gry (!)
>
> AWE32 nawt z wavetable to zupelnie inna karta niz GUS.

To co, zeby wszystko chodzilo trzeba zainstalowac GUS i tani SB ?
Da sie to zrobic ?

AAArtur.

Ja od ponad pol roku mam Primax Ultrasound (Prawie GUS Max) i SB2.0
i jeszcze nie spotkalem programu, ktory by nie chcial odtwarzac mi
dzwieku. Primax jest na porcie 220 a SB na 240 i wszystko dziala.
Oczywiscie, gry, dema, czy jakies programy, ktore nie chodza na GUSa
odtwarzaja mi dzwiek mono, ale da sie zyc. Niektore gry nawet lepiej
sie prezentuja, gdy np. dzwiek jest na SB, a muzyka (MIDI) na GUS.
Oczywiscie najlepszym rozwiazaniem jest SB16 i GUS Max, ale kogo na to
stac. Moja konfiguracja jest najtansza z najlepszych: Primax ok 350
zl, SB ok 80 zl.

* Marcin Szumiela * ART4 Comp Group * Where any view *
* art4_at_pdi.lodz.pl * PC&AMIGA progr. * of Money exists Art *
* http://www.pdi.net/~art4 * William Blake *
* Private ArtGallery: http://www.pdi.net/~art4/gallery.html *