Re: Q: Software do podlaczenia streamera

Autor: Piotr Trzcionkowski (trzcionk_at_usctoux1.cto.us.edu.pl)
Data: Fri 29 Dec 1995 - 17:22:52 MET

Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu) wrote:
: Czesc!

: Udalo mi sie kupic na wyprzedazy streamer IOmega IO80FI,
: prawdopodobnie QIC-80/250MB, niestety bez oprogramowania i teraz mam
: problem jak go podlaczyc i "ozywic".

: Na oko (pasuje gabarytami i zlaczami) podlacza sie toto jak 3.5" flop.
: Pytanie co dalej? Jaki program to obsluguje pod DOS lub windoze?

: Jurek

Pod Win95 masz szanse by system obsluzyl Twoj streamer. Jest taka opcja w
Panelu sterowania NOWY SPRZET czy jakos podobnie co powinno go wykryc.
Innych propozycji nie mam.

        ^
       **o
      **o**       Wesolych Swiat i Szczesliwego Nowego Roku
     *o**o**
    ***o***o*     MERRY CHRISTMAS !!! and HAPPY NEW YEAR !!!

Piotr Trzcionkowski
tel. (0-32) 1-284-907
email: TRZCIONK_at_USCTOUX1.CTO.US.EDU.PL
WWW: http://www.cto.us.edu.pl/~trzcionk