Re: Q: Software do podlaczenia streamera

Autor: Aleksander Cianciara (alexc_at_slc1.geol.agh.edu.pl)
Data: Sat 30 Dec 1995 - 10:35:25 MET

laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu (Jurek) wrote:

> Czesc!

>Udalo mi sie kupic na wyprzedazy streamer IOmega IO80FI,
>prawdopodobnie QIC-80/250MB, niestety bez oprogramowania i teraz mam
>problem jak go podlaczyc i "ozywic".

>Na oko (pasuje gabarytami i zlaczami) podlacza sie toto jak 3.5" flop.
Dokladnie tak. Z tym ze powinien byc jeszcze kabelek-przejsciowka tak
by nie zabierac jednego zlacza na flopa.
>Pytanie co dalej? Jaki program to obsluguje pod DOS lub windoze?
Szukaj na Simtelu Dosowym. Katalogu nie pamietam ale ma cos z "tape".
Jest tam program do robienia backupu. Musisz jeszcze wybrac ten ktory
bedzie dziala z twoim streamerem, sa tam wersje na SCSI jakas karte i
polaczenie przez flopa.
> Jurek

Pozdrawiam
Alex

--
e-mail: alexc_at_geol.agh.edu.pl              University of Mining & Metallurgy
tel: (48 12) 17-38-93, fax: 33-10-71       Institute of Geophysics