Re: Ja znowu o Win95

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 28 Dec 1995 - 21:13:18 MET

On Thu, 28 Dec 1995 00:55:10 +0100 Grzegorz Szyszlo wrote:

>ja tez nie wiem po jakiego blokuja wszystkie porty,
>zamiast tylko tych ktore sa obslugiwane przez aktualnie
>zainstalowane drivery. no coz, kolejny fajerwerk.

   To nie jest dokladnie tak. Z tego co wiem - robi tak kazdy nowoczesny
system operacyjny. To jedno z elementarnych zalozen stabilnosci: masz
dostep do hardware'u WYLACZNIE za posrednictwem s.o. Poniewaz system
nie moze posredniczyc w obsludze urzadzen o ktorych "nie wie" tzn. nie ma
do nich driver'ow - tym samym nie pozwala wogole na dostep.

Grego

--
Gregorio Kus       Grego_at_RMnet.it       gkus_at_envirolink.org