Re: Zmiana partycji

Autor: Seweryn Walentynowicz (seweryn_at_anatema.torun.pdi.net)
Data: Fri 22 Dec 1995 - 16:27:13 MET

Tomasz Finke writes

> Musze stanac w obronie Stackera, ktorego uzywam od wersji 2.0.
  Ja tez jestem dlugoletnim uzytkownikiem Stackera, rowniez uzywalem wersji
2.0, 3.0 i obecnie 4.0 i mimo przeroznych manipulacji jestem bardzo dobrego
zdania o bezpieczenstwie danych przechowywanych na takim dysku. Nie da sie
tego powiedziec o doublespace, gdzie kilka razy bylem proszony o pomoc przy
roznego rodzaju awariach, czasem bezskutecznie.

> Gdyby tak jeszcze Linux potrafil chocby czytac skompresowane
> Stackerem dyski...
   Zycze sobie i Wam wszystkim spelnienia tego i wszelkich innych marzen
przy okazji zblizajacych sie Swiat Bozego Narodzenia

     Seweryn