Re: Zmiana partycji

Autor: Tomasz Finke (tom_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 20 Dec 1995 - 16:22:25 MET

Stanislaw Jedrus (stanley_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:
> A w samym dosie w doublespace albo w stackerze (nie pamietam juz dokladnie)
> jest program do zmieniania wielkosci (w sensie objetosci pliku) partycji
> kompresowanej i z moich doswiadczen wiem, ze skutecznosc jest srednia
> (tzn dziala jak mu sie zachce).

Musze stanac w obronie Stackera, ktorego uzywam od wersji 2.0.
Wielokrotnie zmienialem wielkosc skompresowanego dysku w obie strony
i zawsze z pozytywnym skutkiem. Przed zmiana wielkosci oczywiscie Stacker
przeprowadza defragmentacje, co czasem moze potrwac i 6 godzin przy
sporym dysku, ale generalnie nie mam do jego dzialania zadnych zastrzezen.

Gdyby tak jeszcze Linux potrafil chocby czytac skompresowane
Stackerem dyski...

Tomek