Re: Konfiguracja Linuxa

Autor: Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl)
Data: Fri 22 Dec 1995 - 22:22:29 MET

Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl) napisal:
: Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl) wrote:
: : Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl) napisal:
: : : A ja to po prostu pisze: make zlilo. Po co mam trzymac w konfiguracji
: : : LILO N starych wersji jadra??

: : Jak nie uzywasz wersji 1.3.* to po nic. Ale jezeli tak, to raczej
: : warto miec co zbootowac jezeli sie okaze ze nowsze jadro
: : np. niespecjalnie potrafi uruchomic inita :-) (prawdziwe!)

: No to tez, wystarczy zachowac jedno (ostatnie dzialajace) jadro - i
: make zlilo robi to bez problemu (mv /vmlinuz /vmlinuz.old).

  No dobrze. Widze ze sie nie odczepisz, to argumentuje dalej :->
Przyklad z zycia: zdarzylo mi sie miec jedno jadro do PPP, drugie do
SCSI/CDROM, a trzecie do normalnej pracy. To oczywiscie z magicznej
serii eksperymentalnych. I co teraz ? :-)
(a zawsze trzymam tez jedno z tych stabilnych)

swiatecznie,
jwr
Jan Rychter jwr_at_itc.pw.edu.pl
http://www.itc.pw.edu.pl/~jwr jwr_at_icm.edu.pl