Re: Monitory 15'' niebieskawy

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 22 Dec 1995 - 22:23:03 MET

KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej Karpinski) wrote:

>przykrec wtyczke od monitora do gniazdka - powinno pomoc. jesli nie
>pomoze to znaczy ze masz kabel uwalony. nie sadze zeby to bylo cos "w
>srodku" monitora.
>
>karpio
>
>ps. lepiej nie pukaj w monitor za mocno ;)

mam do czynienia z monitorem, ktory ma cos uwalone w srodku.
kabel jest ok, probowane na drugim. a co sie dzieje, ekran
staje sie niebieskawy. tak na oko skladowa czerwona przygasa o polowe.
jak sie go porzadnie walnie, to troche poszumi (poziome kreski)
i wraca do normy, po czym znowu swoje. te poziome kreski to przypadkowe
zmiany tej czerwonej pomiedzy pelna, a poljasnoscia.
osobiscie najpierw bym sprawdzil kablologie, moze u znajomego na jego
komputerze a potem gdyby co do serwisu.

--
                          oOOo