Re: Demo OS2/Warp

Autor: Marcin (art4_at_pdi.net)
Data: Wed 20 Dec 1995 - 23:44:12 MET

seweryn_at_anatema.torun.pdi.net (Seweryn Walentynowicz) wrote:

> Hej !

> Mam pytanie do Grega lub innych fanow OS/2. Pojawialy sie tu na liscie uwagi
>o jakiejs wersji testowej 45-dniowej OS'a. Chetnie bym sie z tym zapoznal,
>ale wiem ze bylo to na jakis CD-ROMACH reklamowych czy czyms takim. Czy to
>jest moze gdzies dostepne w sieci ? A moze rozprowadzane przez jakis dealerow
>w cenie nosnika ?
> Dzieki za informacje.

> Seweryn

Zetknalem sie z tym. Dostalem CD razem z gazeta "PC world Komputer".
Niestety w czasie instalacji (a wybralem opcje 'custom') wyskoczyly mi
informacje o braku jakichs plikow i mozliwosc zignorowania tego. Wiec
zignorowalem, a potem wyskoczyl ekran OS i komunikat ERROR nr jakis
tam, zwroc sie do serwisu...
Potem kilka godzin meczylem sie zeby odinstalowac, bo uninstaler
komunikowal mnie upierdliwie, ze OS2 nie jest w pelni zainstalowany.
W koncu musialem instalowac dos od poczatku.
W taki sposob wogole sie zrazilem do WARPA.
Polecam raczej obejrzenie pelnej wersji systemu u jakiegos kolegi niz
instalowanie niepewnego demo.

pozdrawiam...

                                        Marcin

* Marcin Szumiela * ART4 Comp Group * Where any view *
* art4_at_pdi.lodz.pl * PC&AMIGA progr. * of Money exists Art *
* http://www.pdi.net/~art4 * William Blake *
* Private ArtGallery: http://www.pdi.net/~art4/gallery.html *