Re: Co Wy robicie Z Linuxem

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 21 Dec 1995 - 00:01:55 MET

On Wed, 20 Dec 1995 22:48:19 +0100 Grzegorz Szyszlo wrote:

>tez chce wiedziec :)

Jak to zrobic pod Linux'em - odpowiedzial juz ktos inny.
Pod OS/2 jest kilka takich programow np. settime z lini komend
lub pod PM - time686 (na czesc RFC686 opisujacego time protocol).
[ten ostatni potrafi to zrobic poslugujac sie zarowno TCP jak i UTC]

Grego

P.S. Co z DOSem - nie wiem, kiedy jeszcze siedzialem pod DOSem
     nie zajmowalem sie internetem. O windoze - lepiej mnie nie pytac.

--
Gregorio Kus       Grego_at_RMnet.it       gkus_at_envirolink.org