Re: Demo OS2/Warp

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 22 Dec 1995 - 22:37:01 MET

art4_at_pdi.net (Marcin) wrote:
>Zetknalem sie z tym. Dostalem CD razem z gazeta "PC world Komputer".
ja tez. chce ktos plyte, juz mi niepotrzebna :)

>Niestety w czasie instalacji (a wybralem opcje 'custom') wyskoczyly mi
>informacje o braku jakichs plikow i mozliwosc zignorowania tego. Wiec
>zignorowalem, a potem wyskoczyl ekran OS i komunikat ERROR nr jakis
>tam, zwroc sie do serwisu...

buuuuu.......

>Potem kilka godzin meczylem sie zeby odinstalowac, bo uninstaler
>komunikowal mnie upierdliwie, ze OS2 nie jest w pelni zainstalowany.
>W koncu musialem instalowac dos od poczatku.

no to pieknie ci sie wysypal.

>W taki sposob wogole sie zrazilem do WARPA.

a szkoda. bo zraziles sie do programu instalacyjnego a nie do samego warp'a.
a tamta wersja to nawet warp nie byl :) ale podzielam twoja opinie,
program instalacyjny na tej demo plycie byl/jest fatalnej jakosci.

>Polecam raczej obejrzenie pelnej wersji systemu u jakiegos kolegi niz
>instalowanie niepewnego demo.

co ciekawe te 45 dni jest liczone od daty wypuszczenia gazety a nie
instalacji dema. czyli krotko mowiac trzeba sobie zegarek cofnac zeby
sprawdzic :))))

>pozdrawiam...
>
> Marcin

tez pozdrawiam,