Re: Zmiana partycji

Autor: Stanislaw Jedrus (stanley_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 19 Dec 1995 - 10:53:50 MET

Tomasz Bauer (tbauer_at_zoolook.chem.uw.edu.pl) wrote:
> simtelu (mirror w icm) programik pod nazwa presz112, ktory, z opisu
> Ja go nie uzywalem , wiec na temat jego skutecznosci nic nie powiem i
> prosze mnie nie bic, jak cos spapra.
No wlasnie. Wielkosc partycji dos-a mozna zmienic ale wiaze sie to z
konsekwencjami, w postaci zmian w paru innych tablicach dysku. No i wtedy
wszystko zalezy od sposobu ulozenia plikow na dysku. A partycjonowanie dysku
to nie tylko problem MS-DOS-a i osobiscie nie ryzykowalbym zmian partycji
np ffs lub ext2fs czy jakiegos innego unix-owego popularnego fs-a...
A w samym dosie w doublespace albo w stackerze (nie pamietam juz dokladnie)
jest program do zmieniania wielkosci (w sensie objetosci pliku) partycji
kompresowanej i z moich doswiadczen wiem, ze skutecznosc jest srednia
(tzn dziala jak mu sie zachce).

                                        Stanley_at_zeus.polsl.gliwice.pl