Re: "Doradzanie" gazetowe

Autor: Marcin (art4_at_pdi.net)
Data: Wed 20 Dec 1995 - 15:13:45 MET

stangrze_at_labs.oeto.pk.edu.pl (Grzegorz Stanislawski ) wrote:

> jak ktos chce nauczyc sie obslugi komputera, to niech idzie na kurs
> gdzie za 0.1 ceny jakis zorientowany w temacie czlowiek wytlumaczy o co
>chodzi.

Mam pewne zdanie o takich kursach... Ale wrodzona grzecznosc nie
pozwoli mi tego zdania przytoczyc...

> to sie zgodze, ale sw.mikolaj przynosi prezenty do domu, a nie do pracy

Ale taki prezent mozesz wykozystac do pracy... to sa argumenty tzw.
"silowe" (!)

>i moze trzymajmy sie tego. Ten kolega o ktorym wspominalem argumentuje tak samo
>a jedyne zeczy do ktorych wykozystuje corela to tworzenie "test screenow"
>ktorymi zajezdza komputer i drukarke, dla odmiany laborki np. z fizyki
>pisze (i rysuje wykresy) recznie. jesli omnie chodzi do malowania uzywam
>Paintshop'a i TopDraw'a choc mam skad wsiasc Corela i PhotoShop'a.
>(znam mozliwosci samonaprowadzanych rakiet typu ziemia powietrze, ale do
>zabica muchy i tak wole uzyc packi. ;-) i bedzie to packa v.1.0 a nie 95
>z laserowym celownikiem P&P)

Niestety popelniasz blad... Corel i Photoshop nie powstaly po to, by
na sile wyciagnac kase od klijenta, ale dlatego, ze nie kazdemu
wystarczy packa na muchy. Mam wiele zastrzezen do Corela, owszem, ale
do tego celu, do jakiego jest przeznaczony, nie ma lepszego programu
na PC i kropka.
Pewnie, ze znam lepsze programy np. na Macowki, ale ja mam PC i musze
korzystac z najlepszych programow, jakie jestem w stanie kupic.

>: Dzisiaj jesli chcesz pograc w dobrej jakosci gre komputerowa, musisz
>: miec 486DX2/66 a w wielu przypadkach i to jest za malo!
> jezeli chce sie zagrac w hyperioda wyposazonego w 10 minutowe animowane
>przerywniki pomiedzy scenami to tak, al czy gra staje sie przez to ciekawsza?
>wiele gier dostepnych z powodu wielkosci tylko na CD ma kompletnie zdegene-
>rowana fabule i bardzo rozrosnieta strone "artystyczna" (specjalnie w cydzy-
>slowie)

Owszem... zgoda, ale takie gry o ktorych mowisz najczesciej nie
potrzebuja 486DX2, bo w sumie animowane, czy filmowane wstawki zajmuja
duzo miejsca na HDD, albo CD, ale do odtworzenia wystarcza mniejsza
moc obliczeniowa. Oczywiscie, ze niektore gry maja przesadnie
rozrosnieta strone "wstawkowa" w stosunku do gry wlasciwej, ale ja
mialem na mysli gry najwartosciowsze, takie jak np. "DarkForces",
"Slipstream500", "HiOctane","Fatal Racing" itp. w ktorych jesli wogole
istnieja "wstawki" to sa malo istotne, bo sama gra jest zrobiona tak
rewelacyjnie, ze zadne wstawki nie sa potrzebne, a niestety do
niektorych z nich 486DX2 nie wystarczy...

>o rany musze isc na zajecia, dokoncze kiedy indziej.

Czekam z niecierpliwoscia!

>--
>===============================================================
> Grzegorz Stanislawski stangrze_at_labs.oeto.pk.edu.pl
> "Jezeli Bog jest wszechmogacy, to niech stworzy taki kamien
> ktorego nie bedzie wstanie podniesc"

* Marcin Szumiela * ART4 Comp Group * Where any view *
* art4_at_pdi.lodz.pl * PC&AMIGA progr. * of Money exists Art *
* http://www.pdi.net/~art4 * William Blake *
* Private ArtGallery: http://www.pdi.net/~art4/gallery.html *