Re: "Doradzanie" gazetowe

Autor: Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu)
Data: Thu 21 Dec 1995 - 20:55:28 MET

stangrze_at_labs.oeto.pk.edu.pl (Grzegorz Stanislawski ) wrote:
> to sie zgodze, ale sw.mikolaj przynosi prezenty do domu, a nie do pracy
>i moze trzymajmy sie tego. Ten kolega o ktorym wspominalem argumentuje tak samo

Wlasnie, wlasnie, do domu! Nieprzypadkowo najtansze konfiguracje w
klasie "business" sa prostsze i tansze niz te w klasie "home". W pracy
na wielu stanowiskach uzywa sie stale tego samego programu, zwykle tez
nie ma potrzeby korzystania z zarlocznych multimediow.

>: Dzisiaj jesli chcesz pograc w dobrej jakosci gre komputerowa, musisz
>: miec 486DX2/66 a w wielu przypadkach i to jest za malo!
> jezeli chce sie zagrac w hyperioda wyposazonego w 10 minutowe animowane
>przerywniki pomiedzy scenami to tak, al czy gra staje sie przez to ciekawsza?
>wiele gier dostepnych z powodu wielkosci tylko na CD ma kompletnie zdegene-
>rowana fabule i bardzo rozrosnieta strone "artystyczna" (specjalnie w cydzy-
>slowie)

Moze jakbys zobaczyl moja corke (8 lat) jak ja "duszek" uczy pisac na
komputerze albo jak inna pokraka cwiczy z nia pisownie coraz to nowych
slowek to bys zmienil zdanie :-) .

        Jurek