Re: Plik .ps

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Wed 20 Dec 1995 - 15:11:32 MET

Zeligowski Lukasz (mms011_at_loqi10.elka.pg.gda.pl) wrote:
: On 19 Dec 1995, Andrzej Szuminski wrote:

: > Czesc.
: > Tym razem inny problem. Mam plik z rozszezeniem .ps. Jest to
: > pewnie plik w PostScrip. Jaki program czyta to na PC i wydrukuje ( po
: > ewentualnej obrobce) na DJ 520.

: Proponuje ghostscript. Jest na pewno na simtelu lub cica.
: Mam osobiscie wersje pod Windows i chodzi fajnie.

owszem, ale:
- nie ma to to dolaczonej zadnej rozsadnej dokumentacji (zadawalem w tej
  grupie pytanie o jakiejs docs dla gs i dostalem 0 odpowiedzi)
- drukuje jak leci (nic nie wiem o odd i even)
- jak zabraknie papieru (wlasnie na DJ500) to albo drukujesz od poczatku
  albo recznie wycinasz z dokumentu strony co juz wydrukowales.

a poza tym jest ok :-)

--
                                                              Marcin Debowski