Re: "Doradzanie" gazetowe

Autor: Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 20 Dec 1995 - 12:47:51 MET

Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu) wrote:
: Wydaje mi sie, ze przy obecnych cenach _nowego_ sprzetu taka
: konfiguracja (486 DX2/??, CD 4x) jest calkiem rozsadna. 16M RAM to
: chyba lekka przesada, ale glownie dlatego, ze latwo mozna dolozyc "w
: miare potrzeb", pod warunkiem, ze jest miejsce. Ja bym pewnie polecal
: 8M, ale _koniecznie_ w jednym SIMie.

No nie wiem. Czy 'interleaved' memory nie jest juz potrzebne?
Czy wybor 1*8 nie oznacza, ze przy wymianie na Pentium bedziemy od
razu musieli dokupic 8MB? (Co chyba i tak bedzie rozsadne)

: Reasumujac: Jezeli nie jestes hobbysta najlepiej nie kupuj komputera
: wcale, a jezeli koniecznie chcesz/musisz kup raczj "o numer za duzy"
: :-)

Jeszcze pytanie - po co Ci komputer, na jak dlugo ma starczyc, czy bedzie
musial byc w miare nowoczesny, jakie masz
mozliwosci sprzedazy.. Byc moze trzeba wybrac 'o dwa numery wiekszy'.

Jarek.